מגזין עסקים ברשת

משרדי תרגום – הפנים שלכם בעולם העסקים

משרדי תרגום, הפכו להיות עסוקים בגלל כמות המסמכים שיש לדייק בהם,

במיוחד שהם צריכים להיות מתורגמים לשפת היעד.

יש שפות רבות שההבדל ביניהן לבין השפה העברית הוא רב.

מי שמתרגם מקצועי של משמכים כגון משרדי תרגום,

חייבים לדעת ברמת שפת אפ את שפת היעד וכן, להכיר היטב את התרבות.

ישנם תרגומים טכניים, בתחום היבוא והיצוא בעסקים השונים, תרגומים משפטיים ותרגומים רפואיים,

כאשר בתחום זה, יש להיות מקצועי לא רק בשפה עצמה, כי אם בהכרת התחום שהוא מושא התרגום.

השם שלכם כאנשי עסקים חייבי להיות מקצועי ולכן, אנשי עסקים יודעים לאן לפנות,

כאשר עליהם לתרגם מסמכים שונים, אם ברשויות השונות ואם למטרת מכס ויבוא,

או קשרים עם אנשי עסקים מעבר לים.

זה ממש לא פשוט לתרגם הרים של מילים, אך חברות העוסקות בתרגומים מקצועיים,

מחזיקות בצוות שעובד שעות רבות, כאשר גם בחברות אלה,

ישנן מחלקות של תרגומים על פי נושאים שונים ומגוונים.

 לעוד מידע מעניין:

משרדי תרגום מקצועיים ואמינים
משרדי תרגום

משרדי תרגום – קריטריונים לבחירה נכונה

כמו בכל בעלי המקצוע שאנו מעוניינים להשיג, הוותק והמלצות של אחרים,

יכולים להוות עבורנו אינדיקציה טובה לבחירה מושכלת של משרדי תרגום.

יש להתקשר לפחות לכמה משרדים העוסקים בתרגום ולשאול לגבי הנושאים שבהם הם מתמחים בהם

וכן, לגבי השפות שמרדים אלה מתרגמים ברמה המקצועית.

ישנם מסמכים רבים שיש לתרגם, כגון מסמכי נוטריון, מסמכים לשגרירויות השונות,

ייפויי כוח, מסמכים הקשורים ברפואה, משפט ותחומים טכניים ועסקיים אחרים.

כל מתרגם מקצועי העובד בחברת תרגום, חייב להבין במונחים אשר בהם עוסק המסמך.

בדרך זו המסמך יהיה מדויק, מובן וכן, יעבור הגהה עריכה וכדומה.

השאלה היא האם קיים הבדל בין חברת קידום קטנה או גדולה? התשובה היא כמובן האיכות, המהירות וכמובן המחיר.

ישנן חברות תרגום גדולות שעשויות לגבות יותר רק כי הן מוכרות וגדולות ולכן, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף.

צריכים מידע מקצועי נוסף? פנו לחברת אנלין >> לינק לאתר

הכרת קהל היעד

איכות התרגום,  מהווה את המדד המכריע ביותר בין חברת תרגום איכותית או כזו שאינה איכותית.

למשל משרדי תרגום שלוקח להם זמן רב לתרגם מסמכים,

אינם יעילים למרות שאולי הם מתרגמים נכון את המסמך.

יש להכיר את קהלי היעד, למשל כאשר מדובר בתרגום של  אתרי אינטרנט,

היות ויש להכיר את קהל היעד בארץ ובשפה שבה נדרש לתרגם את האתר.

יש להכיר את השוק ולכן הכרת השוק, היא חלק מהליך הלוקליזציה של עסקים באתרי היעד.

גם תרגום אפליקציות הוא תחום שאינו פשוט כלל ומשרדי תרגום,

אשר מעסיקים צוותים העוסקים גם בתרגום שפות שונות וגם בהכרת הנושאים השונים,

הם אלה שיהיו יעילים, אם מבחינת איכות התרגום ואם מבחינת ידע ממוקד ועשיר בנושא המבוקש.

יש לציין, כי אנשים העוסקים בתחומים אשר דורשים תרגום שוטף, יזכו להנחות משמעותיות,

כשאר הם שולחים בכל תקופה קבועה כמות גדולה של מסמכים תרגום ויש לברר על כך עם משרדי תרגום.